reklamacje i zwroty

Towar podlega zwrotowi/wymianie do 14 dni od momentu otrzymania. zwracany lub wymieniany towar powinien być kompletny, posiadać metki i zawieszki, w które był zaopatrzony oraz nie może nosić śladów użytkowania

I. ZWROT/ ODSTĄPIENIE OD UMOWY
w celu dokonania zwrotu towaru, prosimy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zwrot należy wysłać na podanyniżej adres:
Papaya E-commerce Patrycja Pawlak,
ul. Czyżówek 69/6,
68-120 Iłowa  

Zwrot należności obejmuje wartość odsyłanego towaru, wraz z kosztami dostawy. Zwrot należności za odesłany produkt nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez klienta w formularzu wymiany/zwrotu.

II. REKLAMACJE
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.
W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru przesyłką pocztową ekonomiczną na adres sklepu:
Papaya E-commerce Patrycja Pawlak,
ul. Czyżówek 69/6,
68-120 Iłowa


Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.